Search This Blog

PAK CIK KEREK SEMANIS PAVLOVA - ALIESHA KIRANA



PAK CIK KEREK SEMANIS PAVLOVA - ALIESHA KIRANA

HARGA BUKU : RM23.00
WHATSAPP : 0177342366


Menantikan Novel2 Terbaru ???

Di sini kami belanja cover dan blurb untuk novel keluaran terbaru iaitu Bulan Mei. 
Untuk anda yang mengikuti karya-karya hebat daripada penulis Aliesha Kirana, jangan lupa untuk menjadi antara pemilik terawal yang memiliki Pak Cik Kerek Semanis Pavlova  🎂 🎂 
.
*******************************
.
Kehidupan Ajda Sajidah, peniaga manisan pavlova yang dulunya baik-baik saja berubah selepas dia memohon sebagai vendor di butik Talqisya. Dia tidak pernah menyangka yang pemilik butik itu adalah seorang lelaki bujang terlajak yang kerek lagi dingin seperti Megat Talhah.

“Lain kali, berjalan tu tengok depan.”- Megat Talhah
“Errr, maaf Encik Megat. Saya tak sengaja.”- Ajda Sajidah
“Orang yang cemerkap memang selalu cakap dia tak sengaja.”- Megat Talhah

Pertemuan antara Ajda Sajidah dan Qisya, sahabat ketika di universiti kembali menceriakan suasana. Kehadiran Ajda Sajidah dalam hidup Qisya membuatkan dirinya kembali bersemangat untuk meneruskan hidup sebagai orang kelainan upaya.

“Kahwin dengan pak su aku. Jadi mak su aku.”- Qisya

Permintaan Qisya agak sulit diterima, namun dia pasrah. Demi kebahagiaan sahabatnya Qisya, dia sangggup berkorban. Namun, pertemuan antaranya dan pak su Qisya membuatkan keputusannya goyah. Mahukah dia terima pak su Qisya a.k.a pak cik kerek a.k.a Megat Talhah itu sebagai suaminya? Apatah lagi lelaki itu juga sepertinya, tidak rela!

“Saya tak boleh nak cuba cintai awak, macam mana saya nak hidup seumur hidup dengan orang yang saya tak pernah cinta?”- Megat Talhah

Apa pengakhiran episod ini? Adakah keputusannya perlu dikaji lagi atau terima saja pak cik kerek ini? Siapa yang sanggup terima lelaki dingin seperti pak su Qisya itu?