Search This Blog

I LOVE YOU ABANG SINGA - ZAITON ABD RAHMAN

I LOVE YOU ABANG SINGA - ZAITON ABD RAHMAN
HARGA BUKU : RM28.00
BUKU : BARU

UNTUK BELIAN : WHATSAPP 0177342366

“Buat apa pergi hotel bos? Bos nak apakan saya?”
“Ikut ajelah. Jangan banyak cakap!” dia jeling aku geram.
“Mana boleh main ikut aje bos. Nanti tah apa-apa tah bos buat pada saya. Baik bos hantar saya balik. Kalau tak, saya terjun dari kereta ni.” Pintu kereta aku pegang. Bersedia untuk membuka pintu kereta. 
“Apa yang awak merepek ni Aleesya! Nak bawa awak pergi makan pun kecoh sangat ni kenapa?” Ah, sudah... tinggi nada suara Tuan Emir.
“Cakaplah, bos nak bawa saya pergi makan. Tak adalah saya kalut sangat. Bos tak reti-reti ke nak beritahu saya awal-awal? Bukannya bos tak ada nombor telefon saya. Telefon ajelah, bukan susah sangat pun. Bos buat macam ni, sudah macam penyangak nak melarikan anak dara orang tahu tak!” 
“Apa awak panggil saya? Penyangak!” tinggi dan garang sahaja suara bos singa ni.
“Er… sorry bos... Saya tak sengaja. Takut punya pasal saya ter…”
“Baik awak diam. Jangan banyak cakap lagi. Nanti saya bawa awak lari betul-betul baru awak tahu. Kita nak pergi makan aje pun, bukannya nak pergi Siam!”